نکاتی برای خرید آپارتمان در کیش :: املاک نامی کیش

Wiki Article

مکان های دیدنی کیش بیشمار است، چه اهل تفریحات آبی باشید و چه به تاریخ و طبیعت علاقهمند باشید، حتما میتوانید در این جزیره لذت کامل را ببرید. جالب است بدانید نرخ بیکاری در کیش بسیار پایین است و کمتر از ۲ درصد از ساکنین جزیره بیکار هستند. در کنار همه این موارد از تفریحات آبی هیجانانگیز و مراکز خرید کیش غافل نشوید. بنابراین اگر قصد خرید واحد رو به خلیج فارس دارید ، بودجه بیشتری در نظر بگیرید یا مساحت کوچکتری انتخاب کنید . منازل مسکونی در کیش عموما به سه دسته تقسیم می شوند، شهرکهای مسکونی، برجهای مسکونی، و مجتمعهای مسکونی. در نقاط مختلف جزیرۀ کیش، مجتمعهای مسکونی بسیاری به صورت پراکنده ساخته شده که برخی از آنها بهصورت ویلایی یا ساحلی بوده و برخی دیگر مجتمعهای ویلایی یا آپارتمانی هستند. برای همین قبل از نقل مکان به کیش حتما باید این نکته را مدنظر داشته باشید. این مبلغ تا یک هفته تا ده روز بعد از اتمام مدت اجاره پیش شرکت میماند. از هر نقطه کیش با تماس تلفنی قابل دستیابی هستن و واحد های اونها درحال چرخش در نقاط مختلف جزیره اند که بعد از تماس نزدیک ترین رو برای شما میفرسته و کدش رو بهتون میگه این وسط بدترین گزینشون نبودن تلفن سانترال هستش یعنی فقط یک اپراتور دارن و اگر خط مشغول بود باید بارها و بارها تماس بگیرید تا آزاد بشه و جواب بدن برای همین من پی اینترنتی کردن این موضوع رو گرفتم که متوجه شدم در انحصار هستش و به این راحتیا شدنی نیست تازگیا یکسری تاکسی متر به تاکسی ها اضافه کردن که به زودی این قابلیت اسنپ گونه به تاکسی ها اضافه میشه ولی کی خدا میدونه.

راهنمای خرید آپارتمان در کیش

 Th is content was performed by GSA Articles G᠎ener᠎ator  DEMO .


قیمت آپارتمان کیش

اما روی صحبت رو به اونهایی که قصد مهاجرت به کیش رو دارن تغییر میدم ؛ اگر میخواید یکسال تستی زندگی کنید من پیشنهاد میکنم خونه مبله رهن و اجاره کنید و الا وسیله هارو از همینجا تهیه کنید( که با این حجم و سایز خونه چهارتا لوازم ضروری رو لازم دارید) ، اما اگر به هر دلیلی نمیخواید اینکار کنید و میخواید وسایلتون رو بفرستید کیش قبل اینکه اثاثتون رو بار ماشین کنید لیست تمام لوازم برقی به انضمام شماره سریالشون بنویسید بدید راننده. تمامی واحد های برج ستاره کیش در حال پیش فروش می باشند و فرقی نمی کند شما از بومیان کیش باشید یا نه زیرا شما می توانید این واحد ها را از هر جای ایران پیش خرید کنید. وجود چندین دانشگاه برتر کشور پیش خرید آپارتمان در کیش در منطقه کیش ، رفت و آمد تاجران در جهت واردات کالا و ترخیص از گمرک، برگزاری جشنواره های فصلی، داشتن صرفه اقتصادی خرید مسکن با قیمت ریال ؛ نسبت به قیمت های نجومی سرمایه گذاری مسکن در خارج از کشور و … خیالتان هم از بابت محل اقامت راحت باشد، ما در سایت اتاقک کنار شما هستیم. سایت درج نیازمندیهای رایگان شپینو به شما میگوید که چگونه اقدام به فروش آپارتمان در کیش و یا خرید خانه در کیش کنید.


البته این مرکز یک کافیشاپ هم دارد که هر وقت از خرید خسته شدید، میتوانید دمی در آن بیاسایید. دیوارهای دور خانه ها در کیش حداکثر a hundred thirty متر هستند و این موضوع علاوه بر بحث زیبایی شناختی و هارمونی منازل، نمادی از امنیت بالا در کیش نیز هست. یکی دیگر از ویژگی های ممتاز ساختمانهای کیش دیوارهای کوتاه اطراف ساختمانهاست که بر خلاف سرزمین اصلی حداکثر تا ۱۳۰ سانتی متر ارتفاع دارند که این نشان از امنیت بالای کیش و توجه به زیبایی شهر می باشد . بحث تلفن ثابت یک چیزیه که خیلی درست داخل کیش پوشش داده نشده منطقه صدف تلفن داره اکثرا ولی منطقه نوبنیاد نهایت همون یک و بخشی از دو تلفن کشی شده باشه اینترنت adsl اون بد نیست هم مخابرات ارائه میده هم بعضی شرکت ها مثل های وب که من گرفتم برای دفتر گرفتم ولی روی ۶ مگ سرعتم بیشتر ست نشد با اینکه دفتر به مرکز مخابرات نزدیک بود .


فلسه منطفه های آزاد برای تجارت صنعتی اونهاست اما متاسفانه توی ایران و نه تنها کیش، بیشتر تبدیل به مکان تفریحی شدن، داخل کیش مثل شهرهای عادی نیست که شما مکانیکی و نونوایی وشیرینی فروشی رو کنار هم ببینی مثلا طرف خونه ساخته زیرش تمیز دوتا مغازه درآورده و .. اما در کیش هر شغلی مکان خودشو داره همونطوری که بالاتر توضیح دادم شما برای هر فعالیت اقتصادی باید بری سازمان مجوز بگیری و اگر کاری که شما داری راه می اندازی مثلا نانوایی توی اون محله باشه خیلی کم اجازه فعالیت میدن و شرایط داره و اینطوری سعی میکنن قارچ وار مغازه سبز نکنن ، بیشتر کار های غیر ضروری به داخل شهرک های صنعتی برده شده که کیش حدود ۶ تا شهرک صنعتی داره که داخل هر کدوم شغل های مختلفی رو میتونید پیدا کنید از کلی فروشی ها، نانوایی مرکزی، تولیدات نفتی، تعمیرگاه های خودرو، کارخونه ها، مراکز چاپ، فروشگاه های لوازم ساختمانی و … در مورد گاز باید بگم که کیش گازکشی نداره و همه جا با گاز مایع کار میکنن و همه کپسول دارن، اغلب اجاق گازهای خونه ها روکار هستش و شما نیازی به خرید اجاق گاز ندارید. از شانس خوب من اون روز گویا خیلی سره حال بود و بدون اینکه سوالی بپرسه با مرخصی من موافقت کرد و فقط گفت که تبلت با خودم ببرم و گوشیم در دسترس باشه تا اگر کار پیش اومد از همونجا هندل کنم .

Report this wiki page